باربری مشهد به چالوس | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به چالوس – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات ساری- تنکابن - نوشهر - فریدونکنار -رامسر -جویبار -محموداباد - امیرکلا - نور - گلوگاه -  بابل - آمل - بهشهر - چالوس - نکا -بابلسر  خواهیم پرداخت.


باربری مشهد به چالوس -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (ساری- تنکابن - نوشهر - فریدونکنار -رامسر -جویبار -محموداباد - امیرکلا - نور - گلوگاه -  بابل - آمل - بهشهر - چالوس - نکا -بابلسر ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


شهر چالوس
جاهای دیدنی چالوس همواره نظر گردشگران و مسافران استان مازندران را به خود جلب می کند. شمال ایران با طبیعتی بی نظیر و زیبا از مکان های گردشگری مهم کشور محسوب می شود و همواره مسافران بسیاری دارد.
 1.‌ مرداب هسل چالوس
در فاصله 10 کیلومتری چالوس، نزدیک روستای سینوا و مرزن آباد، مردابی بسیار زیبا با منظره و چشم اندازی جادویی و شگفت انگیز به نام هسل وجود دارد. مرداب هسل در میان انبوه جنگل های مازندران از جاذبه های گردشگری شهرستان چالوس محسوب می شود و طرفداران بسیاری دارد. هسل در گویش محلی شهرستان چالوس به معنی آب راکد است. این دریاچه دیدنی نیز بی حرکت و راکد است. صدای حیوانات مختلف و آرامش محیط بی نظیر و بکر مرداب هسل وصف نشدنی است.
2.‌  آبشار اکاپل
باربری مشهد به چالوس - در ابتدای ارتفاعات البرز و تلاقی کلاردشت، اگر از سمت چالوس به طرف جنوب غربی حرکت کنیم، در  میان جنگل کوهستانی، آبشاری دیدنی و بسیار زیبا وجود دارد. آبشار اکاپل یکی از جاهای دیدنی شهرستان چالوس است که گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می کند. آبشار اکاپل چالوس چه برای بازدیدی یک روزه و چه برای داشتن کمپ چند روزه، انتخابی بدون نقص است. آبشار اکاپل از دریاچه ولشت حدود 30 کیلومتر فاصله دارد. می توانید در کنار آبشار اکاپل، از مشاهده رودهای فصلی زیبا و کوچک، حیات حیوانی جذاب، بافت گیاهی متفاوت و ارتفاعات دیدنی نهایت لذت را ببرید.
3.‌ پارک جنگلی فین چالوس
با حرکت از سمت چالوس به تهران و بعد از 7 کیلومتر به پارک جنگلی رویایی چالوس می رسیم. پارک جنگلی فین از جاهای دیدنی چالوس و مقاصد گردشگری ایران به شمار می رود. می توانید به پارک جنگلی فین چالوس بروید و با اقامت در کومه ها و کلبه های سنتی آن، نظاره گر نیلوفران مردابی باشید! نجوای پرندگان و رودخانه های دیدنی و زیبای این پارک جنگلی حتماً رضایتتان را جلب می کند.
بهترین زمان رفتن به پارک جنگلی فین چالوس اردیبهشت و فروردین است، اما بافت زیبای گیاهی این منطقه بی نظیر موجب می شود در همه ایام سال طبیعتی بی نظیر و جذاب داشته باشد.

4. پل زغال چالوس
در غرب مازندران، ارتفاعات کندوان و بستر وحشی کوهستان، رودخانه ای با ماهی های سفید، سوف و آزاد وجود دارد. این رود زیبا درآخر با عبور از مسیری به طول بیش از 70 کیلومتر به دریای خزر می پیوندد.  
پهلوی اول در سال 1307 شمسی، در مکانی میان مرزن آباد و چالوس، 17 کیلومتری کندوان دستور داد پل زغال ساخته شود تا رفت و آمد با سرعت و امنیت بیشتری صورت گیرد.
اکنون، پس از سال ها، پل زغال به یکی از جاهای دیدنی چالوس با منظره ای بی نظیر تبدیل شده است!
5.‌  نمک آبرود
در کیلومتر 12 جاده چالوس به سمت تنکابن و سمت غرب چالوس، تله کابین چالوس قرار دارد. اگرچه در شهرک توریستی نمک آبرود، کارتینگ و پینت بال هم وجود دارد، نمک آبرود به دلیل داشتن تله کابین بسیار پرطرفدار و معروف است. باربری مشهد به چالوس - قیمت تله کابین نمک آبرود برای هر نفر 30 هزار تومان و ساعات کاری آن از 8 صبح تا 8 شب است. با سوار شدن تله کابین خط یک می توانید با سرعت 3 متر بر ثانیه از ارتفاع چهار تا 50 متری به مناظر زیبای چالوس نظاره گر شوید و 15 دقیقه سوار تله کابین باشید! در خط دو نیز، چشم انداز زیبای دیو حمام زیر پاهای شماست!
6.‌ کاخ چای خوران چالوس
این کاخ زیبا که امروز به موزه مبدل شده، در دوران پهلوی، مکانی برای رفع خستگی و صرف چای بوده است. اما آنچه موجب شده نظر همه را جلب کند، قدیمی بودن، معماری زیبا و تاریخی مطابق معماری غربی، سادگی و دور از تجمل بودن این کاخ باشکوه است!
گچبری های دیدنی، بالکن زیبا، سرستون های تاریخی و کاشی کاری های اصیل کاخ چای خوران چالوس بسیار باشکوه و دلنشین است. برای بازدید از کاخ چای خوران باید خود را به جنوب میدان معلم و کنار ساختمان دادگستری برسانید.
7. دریاچه ولشت
یکی دیگر از جاهای دیدنی چالوس، دریاچه ولشت است. دریاچه ولشت در منطقه ای کوهستانی به نام تخت سلیمان علم کوه و دره ای عمیق قرار دارد. آب دریاچه ولشت شیرین است و عمق آن به 20 متر هم می رسد. دریاچه ولشت زیستگاه ماهی های گوناگون و پرندگان مهاجر است. چشم انداز زیبا  و بی نظیر دریاچه ولشت آن را به یکی از جاذبه های گردشگری و جاهای دیدنی چالوس تبدیل کرده است.
باربری مشهد به چالوس و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به چالوس - ساری- تنکابن - نوشهر - فریدونکنار -رامسر -جویبار -محموداباد - امیرکلا - نور - گلوگاه -  بابل - آمل - بهشهر - چالوس - نکا -بابلسر  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به چالوس،حمل بار از مشهد به چالوس ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: